paus

*pust*
Nu har jag storstädat i badrummet, så gott det går när det är så gammalt och sunkigt som mitt :/ nå snyggare blev det förståss inte men nu är det iaf rent!
Har smyglyssnat lite för att försöka få reda på hur bygget i matsalen går men det är ganska tyst därinnifrån... iofs är det väl bättre än att det haglar svordomar för då kan man vara säker på att det inte går speciellt bra :S

Ska ta en liten fruktpaus nu och då ska jag även passa på att smyga mig in och kika lite :P vet inte om det blir nå mer bilder just idag, eftersom det är mest samma saker som blivit om målade sen sist så ser man ju inte så stor skillnad på bilderna...

more to come...

Kommentarer
Postat av: Acka

Ja fasen, visst går det åt mycket frukt så jag borde verkligen ha det där fruktfatet :)

Åh inte visste jag att skostudion hade en hemsida! Jag har tänkt hundra gånger jag ska kika in på rean men nu får jag nog välja: bruna skinnstövlar eller fruktfatet, f-n vill ha både ock!

2008-02-24 @ 20:00:31
URL: http://www.ackas.blogg.se
Postat av: allicen

Acka:
Det där va ett val som jag inte skulle vilja göra :O båda har ju helt klart sina fördelar :P

2008-02-24 @ 22:20:35
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0