Listigt

Igår grundmålade jag ju taklisterna utan att spackla igen spikhålen, då jag fick rådet att spika tillbaka dom i samma, men efter lite överläggning igår kväll kom jag fram till att dom nog inte kommer sättas tillbaka med lika stora bultar som dom satt från början så idag har jag spacklat!
Är väl ingen expert innom området men jag tror (hoppas) inte att det ska spela någon roll att jag grundade först... tyvärr blev det lite senare än jag trott så jag har inte hunnit måla nån mer gång under kvällen men känner mig lite nöjd ändå!

Förhoppningsvis blir dom klara imorgon och eftersom skräphögen kommer fraktas bort under morgondagen är det snart dags att ge sig på väggarna =)
Ang. mitt problem med att inte få ner tapeten så blir inte nått av mina tre förslag lösningen, istället kommer väggarna rollas med tak... eller om det va grund-...färg och så, hur snabbt och enkelt som helst, har man en bra fästyta och risken att den gamla tapeten ska lysa igenom är helt obefintlig!

Smart va?!?! ( nä... jag kom inte på det själv ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0