krångel

Min hals är fortfarande ond :( och som om det inte räcker med det är jag på god väg att bli en riktig snorunge.. BLÄ!

Har varit lite smånervös ända sedan igår eftersom det va "viktigt"möte på jobbet idag... på förmiddagen fick jag ett samtal om att det blivit en miss i MBL-informationen och jag fick en liten föraning om vad som komma skulle och med det kunde jag slappna av lite... lite.
Men så en halvtimme innan jag ska gå får jag ett nytt samtal, från jobbet denna gång, och får då veta att mötet är inställt :O Så viktigt var det alltså!

Börjar tröttna ordentligt på att dom strular med alla dessa förbannade mötena, eftersom vi i princip är tvingade att gå så planerar man ju dagen efter att man måste dit... *morrar*

Imorgon ska jag, hör och häpna, till tandläkaren!
Vet inte när jag var dit sist, men tror att det gått mer än dom två åren som mina stackars tänder är ålagda att klara sig själva, så jag är nöjd =)
Hoppas nu bara att jag inte har några hål :S Enda anlednignen till att jag ju faktiskt tycker om att springa hos tandläkaren är ju just att dom aldrig gör mig illa... hoppas att det förblir så!

Efter det måste jag (tyvärr) ringa och boka en tid hos vetrenären åt lilla Tea :(
Har sett ett tag nu att hon får väldigt mycket ögonbajs (ja, det heter faktiskt så!) i ena ögat.
Känner mig lite fjompig som blir så orolig för minsta lilla, men så tänkte jag att jag lika gärna kan ringa och få en tid så dom kollar upp det och samtidigt passa på att ge henne en spruta, eftersom jag har slarvat lite med det :(
Misstänker att hon har nån typ av ögoninflammation eller att hon fått en infektion av nått slag... förhoppningsvis kommer det inte behövas nån behandling men om det är tvunget hoppas jag på ögondroppar, hon är verkligen inte rolig att slåss med när det kommer till tabletter och andra otrevligheter :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0