God morgon!

Idag känner jag mig lite piggare, tyvärr är det inte lika soligt ute idag men å andra sidan så finns det endel som måste göras inne också!
Fortfarande finns det en hel del kvar att sanera och jag har fått lite inspiration till att rensa ur alla mina gömmor, utöver det så kommer arbetet i matsalen att fortsätta, ett nytt dörrfoder ska till och ev måste det målas runt fönster och dörrar igen.
När allt det är klart ska kampen mot dom återstående bubblorna på väggarna komma igång på riktigt... Som jag längtar tills allt det här är över och tapteterna sitter på plats!!!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas att allt det där jobbet går som planerat :D
Själv ska man väl bara vara hemma, in och träna lite senare !!
/Amanda

2008-02-24 @ 09:37:09
URL: http://stayreal.blogg.se
Postat av: LOVISA

god morgon! hoppas du får en bra dag!

2008-02-24 @ 10:36:31
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0