Det man inte har i huvet hamnar heller inte i shoppingvagnen..

Har varit iväg och handlat lite mat och sånt... såklart gjorde jag ju det samtidigt som ALLA andra *suck* men det är faktiskt inte så lätt att komma iväg i tid bara för att man är ledig! Det tar förvånansvärt lång tid att slöa och det är ju inte precis nått man kan skynda på!

Hur som helst så passade jag på att köpa krokar, eftersom det är omtag till mina tilltänkta gardiner och jag använde som vanligt (inte) insidan i min planering.

Det är två fönster i matsalen.
Det låg två krokar i varje förpackning.
Så jag tog en.

Hur dum får man bli???

Kommentarer
Postat av: chaos

Sånt händer! Jag skulle glömma bort huvet om den inte var fast på halsen!

2008-02-22 @ 19:34:36
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0