Dagen

Efter jobbet idag skulle det bakas muffins :) och det har jag gjort, flera stycken!
Tyvärr uppstog ett lite missöde även den här gången, HAHA! Det har dock ingen större betydelse, men till nästa gång SKA jag ha ett bra recept som jag lyckas med.

Kommer iaf att göra iordning dom och om det blir att se någorlunda ut blir det bjudning i kväll, dock utan att, som jag tänkt, uppmana testgruppen till total ärlighet.
Eftersom jag redan vet att dom inte är 100% får dom äta och låta maten tysta mun =)

Hade tänkt hinna slipa lite på listerna efter spacklingen och måla dom en vända idag, men jag orkar inte stimma mer nu utan tänker ta en dusch innan jag ger mig på garneringen och sen drar jag vidare till fika och melodifestivalspan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0