Tjuvlyssnat?

Bäst som jag kämpade för att inte halka i dregglet som jag gick och dregglade över en massa stövlar inne på en skobutik på kupolen passerar tre tjejer och jag är helt övertygad om att dom med råge passerat mellanstadie åldern...

Den en tjejen gick och kramade en stövel som hon hittat i ett ställ med 50% och frågar sina vänninor vad 50% av 199kr är.
Tjej nummer två tittar storögt på sin kamrat och munnar endast lite lätt medans tjej nummer tre efter att ha funderat en stund säger... "hmm.. 50%... ja det blir 140, 150kronor ungefär"

Stöveltjejen skiner upp som en sol och pussar på sin stövel. Vilket FYND!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, gulligt... =)



Ang. underrubrik så tror jag du kan gå in på fliken inställningar och sedan skriver du i i rutan "beskrivning". Lycka till!

Kram

2008-12-09 @ 09:56:33
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: smygpoeten

Haha! Dagens ungdomar! =P

2008-12-09 @ 18:13:31
Postat av: Hanna

HAHA!!!

2008-12-10 @ 10:06:41
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0