Om hur det gick hos frissan...

Haha!
Chaos skriver: "Du måste ha varit riktigt trött för att somna...blir svårt att sova med vatten i håret!"

Hmm... jag är nog alltid väldigt trött, för jag kan somna precis vart som helst, när som helst och den gången jag somnade hos frissan var det faktiskt i shamponeringen under tiden som jag fick ögonbrynen plockade... Minns bara att min frissa började med det och nästa gång jag tittade upp höll hon på att ta bort färgen från dem =)

Idag gick det lite bättre, men jag kämpade hårt för att hålla ögonen öppna och jag tror att hon jävlades lite med mig för hon masserade hårbotten tio gånger så lång tid som nånsin annars, å det är ju sååååå avslappnande! hehe!
Men viktigast är iaf... jag höll mig vaken!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0