Oj

Det tar visst på krafterna att vara långledig :S
Efter min kvällsmat råkade jag somna till lite i soffan! Inte bra... men nu känner jag mig ändå lite piggare och ska ta i tu med ett lass tvätt som ligger i maskinen och behöves hängas upp.

Att tvätta måste (numera) vara den bästa av husmorssysslor!
Man slänger in det i maskinen, rullar tummarna en stund och sen hänger man upp det alt. slänger in det i tumlaren och kan sen lugnt återgå till tumrullning igen :) och ändå känna att man varit lite duktig! hehe...

Efter att jag slitit färdigt med det ska jag ge mig på att se över vad som finns i filmhyllan, det är inget bra på tv alls ikväll så jag kan lika gärna börja genomgången och jakten på filmer som inte behöver vara kvar :)
Nu börjar nämligen känslan av att vilja göra mig av med saker återinfinna sig hos mig igen!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du skas se Henry Poole was here, den var speciell.

2008-12-30 @ 06:45:26
URL: http://blabarskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0