Natt

Imorgon är det ledig dag igen och den enda tiden jag har att passa är på em när jag ska på framtidsmötet, så jag kan ta ordentlig sovmorgon men ändå känner jag att det börjar bli dags att sova nu... det tar på krafterna att jobba 7-17 och sen skynda hem och övervaka sömnadsarbete ;)

Kanske ska jag titta in på blomsterhandeln imorgon också och kolla om dom kan beställa hem en grej åt mig... var in där idag och frågade efter en stor boll av pil men tyvärr hade dom ingen och jag tänkte inte ens på att fråga vad som fanns att beställa hem! Så himla korkat av mig!!! jag som har en så bra idé =)

Nåja... nu ska jag iaf stänga av datorn och börja förbereda för sovning! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0