Nästan bättre än julklappar!

Nu är det närapå att jag måste börja tro på tomten! Jag har ju en vagga som står i matsalen och titta vad jag hittade i den alldeles nyss!!!!



Detta är pappas allra första par skor, dom har stått i en bokhylla hemma hos mamma och pappa och jag har gått och sneglat på dom ända sedan jag ställde in vaggan (och snodde pappas gosedjur) men har inte vågat fråga om jag kunde få låna dom...
Nu bara stog dom där! Självklart är det nån av dom (troligen mamma) som ställt dom där, men jag har ingen aning om när!
Jag städade ju i matsalen för bara någon dag sen och då dammade jag såklart vaggan... då såg jag dom inte... men mamma har varit här både idag och igår och det är möjligt att hon var ensam nån liten stund därinne.

Hur det än är så blev jag väldigt glad och nu förstår jag varför mamma flera gånger har frågat om inte Tea leker med bollen på tomtenallens luva som hänger över kanten på vaggan! Klockrena pikar för att dra min uppmärksamhet dit och ändå ser jag ingenting :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0