Mätt

Förmiddagen idag har ägnats åt att ha en utbildning på herrgården där Nea jobbar och efter att vi var klara bjöds det på julbord!
Det första för i år och nu har jag börjat få lite rutin på det hela och äter bara av det som är riktigt gott, julskinka och annat trams kan man tugga i sig hemma ända fram till Knut så det känns inte som prio 1.
Jag åt lax, lax, lax och ostkaka!
Mja.. lite annat också kanske, allt efter systers rekomendationer eftersom hon har full koll på utbudet =)

Känner mig fortfarande mätt även fast jag slutade äta innan man fick börja trycka ner maten i halsen (vilket jag faktiskt tror att det finns dom som gör!!!) och det har snart gått 8 timmar sen jag åt! jag ångrar sannerligen inte att jag avstog från att följa med på ytterligare ett julbord imorgon kväll... det räcker att det dags igen på fredag :S

Har du varit på nått julbord ännu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0