Massage!

För en stund sen var grannen in och vi bokade in en tid för massage nästa vecka :) Det är så sjukt lyxigt att ha henne i huset brevid!!!
Känner att det börjar bli dags att koma igång med det där igen... pärlbandet under skulderbladet har kommit tillbaka liksom knutarna i svanken :S Häromdagen började jag fundera över om hon inte borde få massera benen också och idag tror jag att jag misshandlat min ena handled på jobbet (Om jag inte ska ta och passa på att skylla på gårdagens cykeltur!) för helt plötsligt hade jag en knöl i den också! haha!!

Jag kommer göra min granne rikare än om hon vann på triss :P

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej! Javisst är dom söta tillsammans. Tuffingen gillar verkligen sin kusin :-)

2008-12-05 @ 23:41:19
URL: http://lillknorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0