Julsaker

Julsakerna är framplockade... i år känns det roligare att sätta igång och jag har ingen lust att vänta ifall det skulle bli så att jag inte hinner då! Det enda som jag ännu inte tagit fram är sakerna till granen, den får inte kläs förens den 23e så än är det ingen brådska att ta fram pyntet!

Jag ska däremot försöka gå igenom mina lådor ordentliget i år och rensa ut lite sånt som inte behövs, försökte förra året men pryl-seppisen vann och det mesta blev kvar.
I år är dock läget ett annat, känslan av att jag behöver göra mig av med gammalt skit finns kvar och så länge jag inte är stark nog att deletea det som orsakar det hela så får jag hålla tillgodo med att slänga ut prylar (vilket ju iofs bara är till min fördel!) Så... Det är hög tid att kavla upp ärmarna och sätta igång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0