Julklapp

Tänkte ju att jag skulle visa några av mina julklappar, men det får bli lite i taget i mån av tid.. Här är iaf en av sakerna jag fick av Nea som jag tror kommer att vara till stor nytta!


I den här boken kan man läsa allt om hur man sköter sitt fordon och den är indelad i tre kategorier; Bil, MC och Cykel! Just för tillfället får jag väl fördjupa mina kunskaper i hur man t.ex tvättar sin cykel, men jag planerar även att smygläsa lite på bilsidorna eftersom jag nångång ska göra slag i saken och köpa en ny!

Hittills har jag lärt mig vad man varje dag bör kontrollera med sin bil och bland annat bör man gå ett varv runt den innan man åker för att leta efter punkteringar och skador. Tyvärr finns inga tips på vanligt förekommande ställen för t.ex. en punktering, så jag vet inte det är helt sant att det står a l l t i den här boken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0