Julfika hos Herr Fagro

Efter jobbet hämtade Nea upp mig i sillen och vi tog en silltur (på typ 20 meter) till Fagers för att julfika! Egentligen är det spöstraff på att äta semlor annat än på fettisdagen och några dagar (ev veckor) efter det.
Dock finns det som alltid ett undantag som bekräftar regeln och det heter saffrans semla! En sån får man absolut äta så här i juletid och det var såklart det som gjordes idag :)

Skulle förövrigt tagit en bild på den och mobil blogga lite, nu när det äntligen fungerar, men som fotograf gäller det att vara snabb och fånga ögonblicket...
Det visade sig tyvärr att jag inte alls var tillräckligt snabb för när jag kom på att jag skulle ta bilden var ögonblicket passerat för länge sedan och kvar var bara en tom assiett :S

Kanske kan det öppna för ett ev undantag så att jag får äta en till om tillfälle ges??? Jag menar... allt för konsten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0