Hemma igen

Då var jag hemma igen, mätt och väldigt trött :)
Precis som ryktet sa var det ett jättebra julbord, men om det var ovanligt bra är jag däremot tveksam till... det enda som var bättre än på nått annat ställe jag varit på va faktiskt köttbullarna! Önskar att mina kunde vara lika goda... Mmmm!!!

Trots min sovmorgon idag är jag jättetrött och det kommer inte dröja länge innan jag stänger mina blågrå för dagen, jag kan för övrigt inte vänta på att få öppna dom imorgonbitti igen och kliva upp! Jag ska nämligen påbörja mitt nya projekt :D Har dock inte kunnat hålla mig ifrån det när jag fick några mintur över ikväll så jag vet att det troligen kommer att fungera alldeles utmärkt med hönsnäts-lösningen som vi klurade ut hos blomsterhandeln idag... men mer om det imorgon alltså!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jaaa=) men läskigt på ett coolt sätt:)

2008-12-13 @ 10:06:43
URL: http://aouris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0