Halva priset på julsaker...

Många butiker har haft 50% rabatt eller mer på alla sina julsaker under veckan som gått och för mig som inte har ställt fram alla mina saker är ju det perfekt!
Då hinner jag köpa till det jag saknar eller kommer på att jag skulle vilja ha på rea istället för att skynda mig att handla till ord. pris :)

På Tha Store hittade jag bla dessa utstickare (eller pepparkaksmått om man så vill). 
5kr st. för dom stora, samt 5kr för dom alla tre små tillsammans!
Kanske var det nån mening med att mina pepparkakor inte blev riktigt bra utan att jag "blir tvungen" att göra nya!


Kommentarer
Postat av: Mia

tack tack :)

2008-12-21 @ 09:32:01
URL: http://miaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0