God morgon!

Idag kan jag knappt vänta på att få gå till jobbet!
Inte för att det händer nått extra kul där idag (fast det vet man ju iofs aldrig!) utan för att när jag går hem ikväll har jag 8 dagars ledigt framför mig!
Nått annat som kommer kännas bra när dagens skift är tillryggalagt är att jag då gjort alla mina obligatoriska extra dagar!!! (och om jag får säga min mening har jag tom gjort en för mycket, men det bråket verkar aldrig gå att reda ut ordentligt...)

När jag kom upp idag och tittade på termometern så visade den lite mer än 2 plusgrader... all snö på träden är borta och allt ser mest bara grått och deppigt ut :/
Hoppas att det hinner ordna upp sig till nästa vecka så att det blir en vit jul, för vädret som är idag ger ingen julstämning direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0