Efterlängtat julpyssel-test!

Det Här är en sak som jag köpte på marken i höstas, men som jag tyvärr inte fått tillfälle att testa förens nu... Det var också detta jag låg vaken och funderade på imorse och som jag behövde en tomte till! Tack snälla mamma för att du fixade en åt mig!!!
Velade länge om hurvida jag skulle köpa den här produkten eller inte, men nu är jag så glad att jag gjorde det! Det fungerar ju faktiskt! Man kan variera ljusen i oöndlighet och det är dessutom miljövänligt eftersom det hela bara består av vatten och vanlig matolja :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt! Och den blev ju riktigt fin!!

2008-12-23 @ 20:35:09
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0