Dan efter Dan.

Så är det redan Juldagen!
Julafton går för fort!!!! man äter, äter, öppnat paket och äter sen är det slut :O och jag med är slut för den delen... idag var det verkligen svårt att kliva upp ur sängen, men jag skyller på att jag troligen måste orka vara vaken länge inatt...
Tänkte att jag skulle visa lite bilder från julfirandet igår men det får bli senare för just nu vet jag inte om jag ens orkar packa upp mina fina klappar... jag vet inte ens om jag orkar ta mig upp till köket för att göra iordning nån frukost, så illa är det! men å andra sidan är jag inte helt hungrig än heller så orken kanske ökar i takt med att hungerkänslorna återvänder!

Hur var din julafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0