Då var den här dagen slut...

Fick ett sms att S inte kommer till jobbet idag... jag förstår henne! det går inte att jobba om man har ont :S men ändå är jag lite deppig över att hon inte kommer vara där.
Första kvällen på "nya" avdelningen, det känns alltid lite smått nervöst!

Har iaf varit duktig på förmiddagen och gjort den träning som jag skulle, provade att ringa till en kvinna som ska förändra mitt liv men fick inget svar :( visst är det typiskt när man väl kommer sig för?!?!
Men det är väl inte värre än att hon får fatta mina livsavgörande beslut imorgon istället!
Bangade dock när det kommer till samtalet som jag skulle ringa till min chef, jag är inte stark nog för det idag och känner mig inte upplagd för att ta en diskution med henne :/

Nu ska jag iaf gå och göra iordning nånting att äta på jobbet ikväll... det blir till att fuska idag eftersom jag inte hinner laga någon riktig mat :S Åh! Som jag skäms ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0