change of plans...

Redan i morse började jag räkna ner timmarna tills jag skulle gå på min ledighet nu innan jul, men den lyckan varade inte ens fram till lunch eftersom en arbetskamrat gärna ville byta skift...
Jag är egentligen inte alls sugen på att jobba kväll imorgon, men om jag antsränger mig lite extra kan jag komma på flera anledningar till att säga ja!
t.ex. så har jag inget som faktiskt hindrar mig från att jobba kväll istället för dag och då är det lika bra att passa på att ställa upp eftersom det med all säkerhet dyker upp ett tillfälle när jag själv behöver hjälp.

Man måste ge för att få... så är det bara!

Inte heller mina planer för fredagen blev som jag tänkt mig, men det finns saker som är allt för dyrbara för att man ska våga låta bli att ta vara på dem.
Mormor är en sån "sak" och behöver hon min hjälp så ska det mycket till för att jag skulle neka henne den!

Kommentarer
Postat av: Mia

åå tack så mycket! :)

2008-12-17 @ 19:51:03
URL: http://miaaurora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har fått en utmärkelse!

2008-12-17 @ 20:57:33
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0