Bonde söker fru...

Ikväll ska jag kolla på 'Bonde' men jag är lite oroad då jag slog över till 4an för att höra när det börjar och dom visade handboll istället för Leilas jul innan som det stog i tablån... Sport har ju en otrevlig tendes att röja allt som kommer i dess väg och nu är det på gränsen att dom kommer hinna kasta klart med den där bollen innan bönderna ska igång och söka fruar!

För övrigt så såg jag i en damtindning som en bekant till mig visade att det var en intervju med en av bönderna tillsammans med en av sina fru-kandidater där han berättade att hon var the love of his life... rätt värdelöst att kolla på programmet om man redan vet hur det går :S

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för peppningen i går, jag hoppas också att det ordnar sig med schemat o jobb men det gör det säkert!



Åhh nu blir jag ju nyfiken på vem det var i bonde som var med i tidningen :-D

2008-12-10 @ 20:54:08
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0