Ärvda julgranskulor


I kartongerna med julsaker hittade jag dom här gamla julgranskulorna av glas!
Skulle gärna ha sånna i granen men dels fanns det bara fem stycken och så är jag rädd att Tea ska ha ner dom i golvet när hon härjar runt i bland grenarna och det finns ingen gran som är så fin att den är värd risken för söndriga tassar!

Istället tänkte jag att jag kunde ha dom i en skål, men jag hade såklart ingen som passade och eftersom jag egentligen inte vet vart jag i så fall skulle ställa den där skålen, så känns det onödigt att köpa en bara för detta ändamål.

Så om dom kommer att vara framme uner julen återstår att se... annars ligger dom bra i lådan till ett annat år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0