Utmaning: Fobier

AnnaPanna har skrivit ett inlägg om fobier och utmande läsarna att berätta om sina!
Jag är skiträdd för en massa saker (om det sen är fobier i dess rätta bemärkelse är jag nog inte rätt person att avgöra)

Hår: Lösa hårstrån är bland det äckligaste jag vet, även om det så bara är ett av mina egna som lossnat när jag tvättar håret. Gissa om folk undrar hur det är ställt när jag ska göra rent rullstolshjul på jobbet...

Kryp: När jag tänker efter kanske man egentligen skulle kuna säga djur, för det är ganska många djurarter som får mig att rygga tillbaka, mer eller mindre...
Ormar, sniglar, spindlar, råttor, möss, grodor, maskar och fiskar är några exempel på djur som jag inte gillar att vara i närheten av. Tanken på att det simmar runt fiskar i samma vatten som jag badar kan få mig att i panik fly upp på land.

Den här listan kan nog göras hur lång som helst men för min egen skull är det nog bäst att stoppa här!

Har du några fobier?

Kommentarer
Postat av: chaos

Jag gillar inte heller några kryp, bland det värsta finns det spindlar!



En konstig fobi jag har är hög gravida kvinnor! Det är bland det läskigaste jag vet! Kanske för att de bär på en väldigt "fragile" varelse men jag vill bara springa ifrån dem!



En annan fobi är att tappa alla tänder!

2008-08-20 @ 16:45:32
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0