helt klart; resfeber!

Jaha, Då återstår bara att göra sig klar för kvällen!
Tror att jag kommit ihåg att packa allt och nu återstår bara att försöka sova lite... känner redan nu att det kommer bli ett svårt uppdrag och det är kanske bäst att vara vaken ett tag till? Skulle verkligen behöva timmarna, men vad tjänar det till att lägga sig om jag ändå bara ligger och vrider och vänder på mig!

Har även kommit på att det skulle kunna bli så att jag måste klara mig utan er under hela den här tiden och det känns verkligen inte bra! Förhoppningsvis kan jag titta in nån gång, men annars får jag se fram emot lite kommentars-läsning när jag kommer hem igen (eller???)!

Hoppas att ni får en trevlig helg så 'ses' vi igen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0