Uscha!

Ikväll dök det upp en man och kvinna vid mitt jobb som vill ha hjälp, eftersom mannen sågat sig i händerna med en vedklyv...
Båda var alldeles chockade och jag stannade hos kvinnan när hon pratade med sos, tyckte nästan lika synd om henne som honom :( hon var alldeles skärrad och försökte att samla sig för att lämna alla uppgifter, samtidigt som hon bara ville springa tillbaka till sin man.

Han hade båda händerna inlindande med, vad som såg ut som, tyg och sen plastpåsar utanpå det och det syntes på långt håll att det var massor med blod i påsarna.
Ambulansen kom rätt fort och jag hoppas att det såg värre ut än vad det var, för annars undrar jag om dom hunnit tanka i honom nytt blod i tid...

Fy vad jag känner mig illa till mods när det händer sånt där... undrar verkligen hur det gick för honom...


Kommentarer
Postat av: AKP

Jaaaaa =))

Visst är det väl nostalgi? =)))))

2008-08-24 @ 22:58:06
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: allicen

AKP:

Börjar man bli gammal när man tänker så?

2008-08-25 @ 14:25:08
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0