Ungdomsforum är bekräftat!

Innan jag gav mig iväg till sektionen idag hann jag kolla igenom posten och idag kom det en bekräftelse på den tredje av mina fyra kurser :)
Denna är i Stockholm och i år är det, om jag läste rätt, över 180 deltagare anmälda! Jag kände faktiskt igen en hel del namn, bla några älsklingar från kongressen i våras!

Nu återstår bara att se om jag kommer kunna åka på den fjärde, som för övrigt är en kryssning med folk från både Örebro och Värmland.
Problemet som kan bli, är att vi åker en fredag och just den torsdag-fredag är jag på en annan utbildning... men om den första utbildningen slutar i tid så att jag hinner till Stockholm inna båten lägger ut så kommer jag troligtvis med! Bäst att inte hoppas på för mycket, men det skulle sannerligen vara roligt om det funkade =)

*håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0