Tillbaka till jobbet

Ikväll ska jag jobba mitt första kvällspass efter semestern, det är lite tråkigt att tänka på att dom lediga dagarna har passerat men å andra sidan är det inte många hela arbetsveckor jag har framför mig!
Är dock lite orolig över snabbytet som jag har till imorgon, har alltid svårt att sova när jag jobbat kväll och det blir nog inte bättre av att tänka på hur tidigt jag måste gå upp, för första gången på jag vet inte hur länge :S

Håller tummarna för att jobbet ska flyta på utan en massa bök och tjafs, orkar inte kasta mig tillbaka in i allt det riktigt ännu...

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Erica

sv: hahah hur lyckas man med det ?!?

Det har jag aldrig lyckats med ^^



Jagtar alltid sånt vinst varje gång på marknader och så för att kunna säga att jag ´vunnit :P

2008-08-06 @ 12:41:11
URL: http://smirann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0