Tillbaka i staden!

Va fort dagarna går när man är på utbildning!
Har fått en hel massa nytt som jag måste lära mig och som jag måste sätta mig in i och det mesta skulle varit gjort för typ ett halvår sen :S

Tänker iaf läsa alla inlägg som jag missat och försöka landa lite innan jag tänker nått mer på jobb idag! men jag kommer nog inte kunna hålla mig från att börja bygga upp mitt förslag till sektionens nya informations verktyg!
(Cecil, du kanske kan vara mig lite behjälplig med feedback på det sen?)

Hur har du haft det?

Kommentarer
Postat av: Cessa

Självklart.

2008-08-22 @ 10:51:58
Postat av: allicen

Cessa:

Nice! Vi kanske kan titta tillsammans nån dag? jag bjuder på fika, så kan du hämta fatet samtidigt :)

2008-08-22 @ 13:54:46
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0