Tea time!

Somnade tidigt igår också så i morse vaknade jag 20 över 8!
Bestämde mig för att jag säkert bara skulle bli tröttare av att somna om så här sitter jag nu...

Har gjort iordning frukost och har öppnat en ny påse med te, denna gången är det grönt te med smak av päron och grape, det lät gott, men nu när jag smakat kom jag på att jag ju inte gillar grönt te! Det är så blaskigt :(

Idag är jag ledig från hemmet för att kunna jobba på sektionen och när jag kommer hem därifrån ska jag in till grannen och få massage!
Är mycket bättre nu och jag är inte ens öm vid skulderbladet längre, så jag har goda förhoppningar om att det kommer bli bra igen!
Jag tror att det är en ängel som bor i huset jämte mitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0