Planlöst

Idag har jag ingen som helst aning om vad jag ska ta mig för... men för att komma igång med något så ska jag iaf duscha och ta mig upp till stan för att se om posten råkar ha lite öppet så jag kan skicka tillbaka dom senate i raden av icke passande mobilhörlurar samt se efter vad det är för mystiskt brev/paket som dom fått skickat till mig med "otillräckligt" porto!
Enligt pappret jag fick hem skulle det behövt vara frankerat med 11kr (märkligt nog lika mycket som lurarna kostar att skicka... hmm...) men det satt bara 5.50 på vilket innebär att jag, om jag vill ha paketet, snällt får betala dom återstående 5.50 PLUS en administrativ avgift på 10kr... vilket jag ju, nyfiken som jag är, självklart gör! :)

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0