Nu börjar det igen

Jaha... då va det över för den här gången :(
Idag börjar jag jobba lite smått och med smått menar jag att jag ska sitta på sektionen i tre timmar.
Det känns som en lagom start för att sen utöka med ett kvällspass på hemmet imånn.

På något vis känns det ganska ok.
Det blev ju inget av med det som jag såg fram mest emot med semestern och nu känner jag mig bara förvirrad, då kan det vara skönt att ha något som man inte behöver styra över själv.
Föresten har jag ju bara haft ledigt i tre veckor och tänker mig att jag ska kunna ta lite mer ledigt till hösten om jag känner för det.

Å andra sidan är det en spännande höst jag har framför mig... jag har fyra kurser inplanerade varav två är bekräftade!
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag beger mig mot duschen...

Har du fortfarande semster?

Kommentarer
Postat av: chaos

nej, jag bärjade jobba igår men det är tur att det är dåligt väder här annars skulle det vara för tråkigt! Jag ser också fram emot denna höst, jag har en massa spännande ideer att sätta igång med!

2008-08-05 @ 10:38:49
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Jag tror också att det är vädret som gör att det inte känns lika tungt som vanligt att börja jobba igen! i år har vi ju ändå fått ha fint väder, till skillnad från förra året när man väntade färgäves...

2008-08-05 @ 11:40:08
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0