Mord

Idag är det, om jag inte minns fel, 3 år sedan K blev mördad.

När jag öppnade tidningen och såg bilden med den gula landstings filten kände jag direkt på mig att det var han.
När jag läste artikeln där man beskrev den mördade som 'världens snällaste människa' visste jag att det var så.
Vi stog aldrig varandra riktigt nära men ändå tyckte jag så mycket om honom, det fanns något hos honom som gjorde att man bara var tvungen att älska honom och jag minns varenda tillfälle som vi sågs under dom senaste åren han levde!

Jag kommer aldrig att kunna förstå hur det kunde hända, det är bara så onödigt...

(Jag tror att alla tre som varit misstänkta för mordet har blivit dömda, en eller ett par av dom fick iaf 10 år, men skulle det vara så att dom ännu inte fått tag på den tredje killen hänger jag mer än gärna ut honom med en länk från 'efterlyst')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0