Loppis

På lördag är det dags för loppisen, jag håller på att finkamma varenda liten vrå här i borgen på jakt efter saker som jag inte behöver.
Det går rätt bra... (nåja, nu ljög jag lite... jag skulle kunna göra mig av med mer) utan att ens ha varit upp på vinden (där jag ställer allt jag inte behöver) har jag fått ihop massor! Tänker, förutom allt crap, ta med mig lite grejjer från PartyLite också.. kanske inte rätt ställe att ha med dom sakerna till men va sjutton, jag är ju van att släpa fram och tillbaka med dom grejjerna :)

Brukar du köpa saker på loppis?

Kommentarer
Postat av: chaos

Jag älskar loppis och brukar köpa saker där ibland. Sådant jag använder dock! Jag måste också rensa ordentligt hemma, fortfarande för mycket saker överallt! Usch! Vad långt tid det tar att bli av med sånt!

2008-08-06 @ 11:00:17
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0