jobbat

Uh! Att det är så drygt att arbeta! Who knew? Jag vet en som kommer ha ont (läs: träningsvärk) i benen imånn!! :S
Började iaf med att gapskratta mig igenom en duschning, kunde bara inte låta bli när en kamp om duschslangen utbröt... omg om jag bara kunde beskriva det för er!!!

Men det är ju faktiskt inte bara deppigt att börja jobba igen, det finns endel bra saker med det också... att äntligen få göra en kopp te med tepåsarna jag har tagit till jobbet och som jag längtat efter hela semestern tex, varför tog jag dom bästa dit för??
Nått annat positivt är ju att det är mindre än ett år kvar tills man går på semester igen! och på det lilla året ska man hinna klämma in en liten bonusledighet, marken, jul, nyår, födelsedagar, påsk, pingst, midsommar och lite städning mm... hur sjutton ska man hinna?!!

Imorgon är det dags för massage igen efter jobbet... nu kan jag bara vrida huvet åt ena hållet utan att det gör ont igen och värken i svanken kom som på beställning efter två timmar på jobbet!
Men först ska jag läsa lite och sova några timmar!

Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Hihih.. jaa, man bara hittar någon blogg sådär...dom stora bloggarna är egentligen inte så roliga längre för dom är så lika alla :P roligare med små bloggar som skriver om roliga saker:P har för mig det finns en rolig som heter allaljuger.blogg.se elle ngt:P haha

2008-08-06 @ 23:18:01
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt tänk du har!! Det är ju precis så man ska tänka för att det ska gå lättare =)

2008-08-07 @ 08:38:57
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0