Irriterad

När jag kom hem från jobbet idag låg det ännu ett paket med hörlurar i postlådan, detta är det tredje i ordningen och självklart passade inte dom här heller!
Faktum är att jag är ganska säker på att det är samma modell som dom jag beställde från första början... reklamerar jag dom här kommer jag säkert att få hem modell nummer två igen :S

Måste sätta mig och skriva ett aningens mindre snällt brev än det jag gjorde förra gången och nu får jag nog stryka under "pengarna tillbaka!!!"


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

För att kunna mobilblogga lade jag till mitt mobilnummer under "inställningar" på bloggen och skickade ett mms till 71305. Klart! Sen tog det en jäkla tid innan det publicerades, cirka 10 timmar! :)

2008-08-11 @ 15:39:03
URL: http://endastmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0