hipp hipp hurra!

Jag är vänsterhänt.
Jag är tom väldigt vänsterhänt och ska jag tex hålla en penna i höger hand måste jag ha en i vänster för att se hur jag ska ha fingrarna.
Jag är inte muskialisk eller bra på tennis.

Så är det kanske lite extra synd om mig?

Nä! Förutom att det inte fanns nån sax åt mig på syslöjden, att min lärare vägrade lära mig sticka, att jag får hålla i datamusen med båda händerna om jag ska rita på datorn och att jag får krångla lite med knapparna på min nya kamera, så kan jag inte säga att det faktum att jag använder vänster hand mer än höger har påverkat mig nämnvärt.

Så varför ska man fira dom vänsterhänta?

Kommentarer
Postat av: chaos

Jag är ambidextr! Jag kan använda båda händerna, när jag spelar tennis eller pingis blir det svårt för jag vill byta hand och det får man inte göra!

2008-08-13 @ 21:07:23
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Vad konstigt!

Har en kompis som är vänsterhänt, men när vi spelade bowling utbrast hon efter halva tiden "men gud! varför spelar jag med höger?!"

2008-08-13 @ 21:48:10
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0