Hemma igen! Är ni kvar?

Jag är inte den som vill överdriva och få saker att låta värre än dom är.. men detta måste nog vara by far det tuffaste jag gjort i kursväg hittills :S

Ska försöka att berätta om allt spännande jag har varit med om, men nu är jag bar så sjukt trött att jag knappt kommer ihåg vart jag har varit (det har iofs varit ett problem under hela resan då jag knappt kom ihåg till vilka ställen jag skulle åka med alla bussar och tåg, utan hade stora problem att komma på till vilka orter jag skulle lösa biljetter)!

Är iaf nyfiken på om ni är kvar eller om ni glömt mig under denna oändliga tid jag varit borta... Jag har fått äran att överta en förkylning av Anna från Västerås (tack tack! jag gillar dig också!) och nu undrar jag såklart...

Hur är det med er?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0