Hemma igen...

Då har jag jobbat klart för ikväll! En riktigt bra jobb-dag måste jag säga även om "skuggorna" lätt går mig på nerverna :S Jag har en ganska stor 'privat zon' (eller vad det kallas) när det gäller människor jag inte känner så väl och det är inte så lätt att släppa på det bara för att man är på jobbet... Tyvärr...

Har cykeln kvar vid jobbet eftersom det spöregnade när jag skulle hem och jag fick lift istället, så imorgon bler det en kort promenad till jobbet på morgonen och när jag kommer hem på eftermiddagen är det dags för massage igen :)
Det passar mig verkligen perfekt att ha det imorgon eftersom jag kommer vara borta från jobbet på utbildning i två dagar sen, då kanske axlarna får vila och hjärnan jobba lite istället :P

Nu ska jag kolla lite bloggar, har ju faktiskt hittat några nya favoriter dom senaste dagarna, precis som jag ville! och efter det är det dags att sova!

Kommentarer
Postat av: marlene

själv har man vart ledig idag å det behövdes:)

2008-08-17 @ 23:32:40
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0