God morgon!

Har egentligen ingen aning om varför jag envisas med att försöka få till en normal dygnsrytm! Har fått för mig att det kan vara bra för mig att komma upp i tid om dagarna, men kan inte låta bli att fråga mig varför... det enda jag egentligen vill är ju att krypa ner under täcket igen!
 Idag vaknade jag (stolt) 7.50 och unnande mig en sovmorgon i vetskap om att jag riskerade att sova ändå till 9 (vilket jag har som gräns och därför ställer mobilen på).
Blev därför väldigt mallig när jag vaknade 8.20 och skyndade upp för att göra frukost! Sedan dess har jag mest småpysslat lite och letat efter nån ny favorit blogg...

...Vilket inte är det lättaste! Har inte hittat nån ny på länge nu... Har du nått bra tips?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gynnings är ok...

2008-08-16 @ 16:37:36
Postat av: Hanna

Fotbollsfrun och sjöjungfrun är roliga med men olika.

2008-08-16 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0