God morgon!

Känner mig ganska pigg nu på morgonen och är faktiskt väldigt glad att jag inte sitter i en bil på väg till Vinsingsö nu!
Låg vaken mellan 3 och 4 inatt och började fundera över kläderna jag tagit fram till kurserna och kunde konstatera att jag måste byta ut lite och lägga till några ytterligare några saker... hann även med att grubbla igenom hurvida jag tänkte fel när jag läste att jag missat datumet för att skicka iväg lite annat folk på utbildningar, måste försöka kolla det så fort som möjligt :S
Mycket bra att ligga vaken på nätterna och tänka på sånt!

Idag blir det en hel del småpyssel så att allt ska vara klart imorgon bitti när det är dags att åka, blir trött bara av att tänka på att jag ska vara på upphämtningsplatsen redan kl 7!
Men å andra sidan satt jag och pusslade ihop ledigheten jag ska ansöka om och blir den beviljad har jag några veckor framför mig då jag får göra nästan precis vad jag vill =)

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0