Dagens fynd!

Under delar av dagen har jag ägnat mig åt lite shopping.
Stillsam sådan hade jag tänkt men ack så fel jag hade! Inne i en av butikerna såg jag en mamma strosa omkring med sina två små söta barn och varken mamman eller ungarna gapade och skrek, en utopi tänkte jag och beslöt mig för att jag skulle våga passera dom utan att gå en hyllrad bort.
Jag tittade mitt snällaste på mamman med sina barn och satte sikte på en hylla lite längre bort, när...

...ungj****n slår mig!
Vad säger man.. It's a sign!!! och jag tröst shoppade =)





Självklart blev det saker till altanen! vad annars :)
En lykta med lågkvalitet ljus (ja! jag skäms, men nångång får man synda) och duktyngder i gjutjärn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0