men vad är detta?

Jag har blivit utkörd mitt ute i skogen... (och det vill inte säga lite när det kommer från mig!) Visserligen är det otroligt fint väder och det finns massor med mysiga små promenadstigar, men vad hjälper det när man inte har tid att gå ut?

Har inte ens fått eget rum :(
På det här stället verkar folk tycka att det är helt normalt att tre personer som inte känner varandra ska dela stuga och därmed också badrum :S (helt sjukt om ni frågar mig!!!!)
Det finns inte ens tv på mitt rum, jag som somnade sött till skräckserien 'barnmorskorna' på hotellet i Örebro igår!!!!
Klockan är ungefär halv tio och jag planerar på riktigt att gå iväg och lägga mig så snart jag skrivit klart det här.
Kommer väl visserligen vara piggare imorgon än vad jag varit idag, men hur kul är det egentligen??

Jag vill hem!

Kanske ska nämna att dagens arbete iofs har varit väldigt intressant (förutom den delen som jag redan hört) och jag hoppas på att morgondagen kommer vara ännu mer givande =)
Om inte kan jag ju trösta mig med att jag vet vart cityterminalen i Esto ligger, tills dess att jag ger mig iväg på egen hand nästa gång! haha!! Alltid lär man sig något :P

Hoppas att altt är bra med er och att jag har massor med uppdateringar att läsa när jag kommer hem imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0