Ledsen i ögat

Jag blir bara mer och mer ledsen i ögonen för varje gång jag loggar in på blogg.se, oh, förlåt... publishme, det är ju ingenting som är som det ska :(

Idag har jag sett att rubrikerna inte sparas och det är något som jag har tyckt varit väldigt bra.. nu ser det ut som att jag kommer få leva utan den förmånen...
Inte heller lyckades jag ladda upp en bild som jag skulle ha förut och om jag inte får ordning på det är det ju inte så stor mening att envisas med det här längre...

Just nu känns det lite tungt måste jag säga...

=)

Kommentarer
Postat av: chaos

Min blogg har inte flyttats än men jag blir orolig när du säger så! Det blir säkert bättre med tiden, ta det lugnt! Ha en bra dag!

2008-04-26 @ 11:34:02
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Jag har inte gett upp hoppet riktigt ännu...

2008-04-26 @ 12:10:22
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0