Hundägare; hur gör ni?

Igår hade jag med mig lilla Jack på en promenad och innan jag gick fick jag såklart med mig påsar, man ska hålla ordning efter sin hund, så här det ju bara!
Till saken hör att jag inte var ett dugg orolig att behöva använda dessa påsar eftersom det sist verkade som att den här funktionen inte fanns hos Jack, men ojojoj så fel jag hade!

Den här gången promenerade vi genom staden och vad kan passa bättre än att uträtta sina behov utanför ett matställe?
Jack såg inga hinder och jag suckade för mig själv över hans väl valda ställ... och ännu mer suckade jag när jag upptäckte att slutprodukten som jag skulle ta rätt på hade levereats i flytande form.

Så till alla som har lokaltidningen kan jag meddela att nästa insädare i ämnet är riktad till mig :) jag kommer skämmas och känna mig träffad, aldrig våga gå med den stackars hunden bland hus och folk igen och jag kommer vakta min tunga innan jag gnäller på andra nästa gång (eller kanske inte) men nu måste jag ju få veta...

Hur gör ni?? =)

Kommentarer
Postat av: chaos

Stackaren! Det var inte roligt! Hoppas någon kan hjälpa dig till nästa gång, man kanske behöver ha med sig en hink vatten också!

2008-04-06 @ 10:47:58
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: allicen

chaos:
Haha!! Det kanke är det som är knepet :)

2008-04-06 @ 11:14:42
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0