God morgon!

Är ledig idag också och i dagens sysslor ingår tvättning, planering och att se över att min ledighet för imorgon har gått igenom som den ska... om inte blir det stora problem för mig :S
Egentligen känner jag inte för att åka någonstans imorgon och om jag ska vara riktigt ärlig så börjar jag bli nervös redan nu och då kan jag bara föreställa mig vilken ångest jag kommer stå inför imånn :(

Önskar att jag kunde intala mig själv att det kommer bra men om sanningen ska fram så kan jag bara försöka inbilla mig att det troligtvis kommer gå bra. Giv mig styrka säger jag bara...

Va hem till mor och far igår kväll, för att Bror var där och firade sin födelsedag.
Det var trevligt, men trevligast hade nog mor som dansade loss i vardagsrummet :) möjligen att Nea hade aningens roligare när hon hade förmånen att se rumpskaket, vilket jag tyvärr missade för att jag vände bort blicken precis då... Attans!!

Bror hade inte direkt någon gedigen önskelista men jag fick iaf veta att han ville ha snygga saker, dock inte husliga ting. Jag bestämde mig för att ge honom mysfaktor i ask och då i form av sex stycken rosa grodljus, vilka jag tror blev mycket uppskattade!
Dessa kommer han kunna tända när han myser ner sig i soffan med sin nya bok om feministiska pjäser från 70-talet som han fick av mig och Nea.
Han är så omtyckt och bortskämd min Bror så det kan ni aldrig tro! Hoppas att han föstår det själv också :S
Det borde han väl göra efter igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0