Det tar aldrig slut

Då  tror jag att jag är klar med allt... förutom en rapport som jag just kom på att jag glömt skriva... får göra det när det lugnat ner sig lite (ungefär samtidigt som jag ska kolla igenom alla mina anteckningar och läsa igenom allt som jag inte hunnit) :S

Just nu håller jag på att gå in ett par skor som jag tänkte att jag skulle kunna ha i morgon, har lite ont i fötterna, men det blir väl inga långa promenader så det borde fungera ändå :P

Träffade grannen nu på eftermiddagen och hon undrade om jag hade slutat arbeta helt och hållet... dom skulle bara veta.. haha!!!
På tal om jobbet så har jag faktiskt börjat tänka över och fundera lite kring ett av mina drömjobb, till skillnad från förut när jag bara har just, drömt!
Kanske har det omvandlats till ett tänkbart jobb?

Kanske är det så att det är dags att prova på fler saker än att köra hela vägen till Västhaga och tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Linalotta

Trodde inte jag hade problem med min flyttade blogg. Men jag märker att jag kan få kommentarer som bara syns om jag är inloggad på min sida. Din sista syns inte i inlägget. Knepigt.

Min smoothie är iaf väldigt god.

fil med smak av hallon, ½ banan, frysta hallon och blåbär. Den kan jag verkligen rekomendera!

2008-04-27 @ 20:33:38
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Anna

??? Näääeee... det är precis som vanligt för mej (än så länge)

2008-04-29 @ 07:22:25
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0