Bebisar

Av nån märklig anleding är det bebisar överallt nu för tiden :O
Vissa har lyckats bättre än andra att hålla sig borta från mig, men idag gick ytterligare en i fällan! Eller ja... gick och gick... det är väl kanske inte helt sanningsenligt...
På långt håll såg jag att det arma modern gjorde allt för att skydda sitt barn (det är ju ändå lite det mödrar är till för så; Bra jobbat där!) genom att låssas vara upptagen med nått väldigt viktigt, men beslutsam som jag är lät jag inte det stoppa mig, utan jag gjorde mig genast tilkänna så att jag kunde snylta åt mig en liten titt!

Tyvärr är ju en liten titt på tok för lite när det kommer till dessa pyttesmå krabater.
Om det va möjligt skulle man ju vilja ha en evighetslång titt, men risken är ju stor att dom hinner växa upp och bli betydligt större krabater och jag vet ju inte, men det kanske skulle bli lite tokigt med tiden?
Elias har ju redan roffat år sig titeln som stans sötaste kille men nu har vi även en etta på listan över stans sötaste tjej! =)

kolla själv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0